فرش ماشینی ابریشمی

مقدمه

فرش های ابریشمی ماشینی به علت براق بودن، نرمی و لطافت زیاد و همچنین ظرافت خاصی که دارند شباهت زیادی به فرش‌های ابریشمی دستبافت دارند. همچنین ریشه و شیرازه‌ی‌ این فرش‌ها به صورت دست دوز است که ظرافت دوچندان به فرش می‌دهد. یکی از مواردی که این فرش‌ها را به فرش دستبافت بسیار شبیسه می‌کند تراکم بالای آن‌هاست. فرش ابریشمی دیوان 1700 شانه است و تراکم 5400 دارد.
 

شیرازه دست دوز

اطلاعات بیشتر

جنس ابریشم میکرومدال

اطلاعات بیشتر

تنوع رنگی بالا

اطلاعات بیشتر

ضد حساسیت و ضد پرز

برای افرادی که پوست حساس دارند و یا از بیماری های پوستی خاصی رنج می برند انتخاب فرش های ابریشمی ماشینی بهترین گزینه است. این گونه فرش های ابریشم مصنوعی به علت نخ پلی استری که در موقع بافت از آن استفاده شده است هیچ پرزی نمی‌دهند و بهع هیچ وجه موجب حساسیت نخواهند شد.

جلوه‌ی خاص دکوراسیون در منزل

می توان از فرش های ابریشم ماشینی برای دکور کردن قسمتی از خانه با سبکی متفاوت استفاده کرد. همچنین انتخاب این گونه فرش‌ها برای تازه عروسان که می‌خواهند رنگ خاصی را با مبلمان خود ست کنند بسیار مناسب می باشد.

این نوع فرش ابریشمی که به اصطلاح به فرش های ابریشمی ماشینی معروف است، به دلیل استفاده از نخ بسیار ریز و براق میکرومدال از لطافت و نرمی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

تنوع بالا در رنگ و طرح

فرش های ابریشمی ماشینی دیوان به علت تنوع بالا در رنگ های زیبا و جذاب مثل سبز، آبی ، قرمز و …. جلوه خاصی به دکوراسیون منزل شما می بخشند و می‌توان را با استفاده از فرش‌های جذاب ابریشمی که جلوه براق و زیبایی دارند به فضاهای بی روح منزل گرما بخشید.

قیمت فرش ماشینی ابریشمی

فرش های ابریشمی ماشینی بسیار مرغوبند. این فرش‌ها نسبت به فرش های ماشینی 1200 و 700 شانه اکریلیک قیمت بیشتری دارند و قیمت آن‌ها اختلاف فاحشی با قیمت فرش‌های ماشینی معمولی دارند.

درخشش بالا

اطلاعات بیشتر

ارتباط با ما

آدرس: اصفهان – کاشان – بلوار قطب راوندی – کوی حکمت ٣٣ – شرکت فرش آویسا کاشان

تلفن تماس: 09133605596 – 03155802904

راهکارهای پرداختی

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.